August 17, 2016

Summer reading: Alexa Chung: It




Tip na príjemné letné čítanie. 


Tohto roku som si nemohla knihu vychutnávať na pláži ako obvykle, no ani to nijako nepokazilo môj zážitok. Myslím, že Alexu Chung všetci veľmi dobre poznáte. A určite aj jej knihu, keďže je na svete už nejaký ten čas. Ja som sa k jej kúpe odhodlala až toto leto, a neoľutovala som. 
Na prvý pohľad má zaujala jednoduchá no originálna obálka. Presnejšie látkový obal alebo neviem ako to nazvať. A po prečítaní ma nesklamal ani obsah. Nechýba kopec fotiek na kvalitnom papieri a Alexine myšlienky a poznámky.


Čo čítate toto leto vy?

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Tip for summer reading.


This year I could not read my book at the beach as usually, but I really enjoyed this book! I guess that you know Alexa Chung well, guys. And also her book that she wrote long time ago. Finally, I decided to buy it this summer. 

I love simple but original cover, and also what is inside the book. Photos, comments and ideas of Alexa,...


What are you reading this summer?
















4 comments:

  1. Túto knihu nepoznám, no vyzerá super. Veľmi sa mi páči obálka, taká minimalistická :)
    Caroline ~ Giveaway

    ReplyDelete
  2. Lovely
    http://trapeziovermelho.blogspot.pt

    ReplyDelete
  3. Lovely post, dear!

    xx
    Aida
    http://espritdemode.blogspot.lt/2016/08/afternoon-with-umi-jewelry.html

    ReplyDelete
  4. The book looks great ! I should probably read it too !

    x

    Fatou D

    http://fatoud.blogspot.com

    ReplyDelete