August 14, 2016

Suavinex: Little Luxuries



Trochu o cumlíkoch a značke Suavinex.../ Little bit about soothers for babies and brand Suavinex...


Každá mamina by mala túto značku rozhodne poznať. Proste kvalita a za dobrú cenu. A ešte k tomu sú tie vecičky pre bábo roztomilé a trendy. Malej M som zadovážila tieto cumlíky, ktoré sú v podstate aj mini fashion doplnkami a k nim taktiež spony. Cumlík je vyrobený zo silikónu a M si na neho celkom rýchlo zvykla.
Pôvodne som jej chcela kúpiť kaučukové cumlíky, no tie sú už tu, vo FR, zakázané, lebo vraj tie silikónové sú zo zdravotného hľadiska lepšie. No a tie kaučukové vraj zase viac "chutia" bábätkám. Posúdiť to však osobne neviem.

Tieto fashion cumlíky má M od 4 mesiacov. Predtým sme mali špeci dentálne cumlíky značky Nuk, ktoré nám každý odporúčal a vychvaľoval. A bola som s nimi spokojná. No ale predsa len, tie Suavinex sú trošku viac trendy a potešia nejednu maminu dievčatka. A aby som nezabudla, táto značka má na výber aj pre chlapcov. A okrem iného majú aj flaše na kŕmenie, sety tanierikov a pohárikov, sterilizátor fliaš, detský mixér, ohrievač fliaš,.. 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

All moms should know brand Suavinex! Quality and for a good price. And also all things for babies are cute and trendy. For my little girl I bough these soothers and broches. Soothers are made by silicon and little M likes them a lot.
She has them since her 4 moths. Before we used special dental soothers Nuk. Also good brand and good quality. Just these soothers from Suavinex are more fashion. (And fashion is everywhere.) At Suavinex they have also cute soothers for boys, bottles for feeding, plates and cups for babies, spoons, bottle sterilizator,...













1 comment:

  1. Suhlasim aj ja ich zboznujem a hlavne moja Lily. super post

    ReplyDelete