August 16, 2016

Summer day in the parc



Slnečný deň v parku...


Keďže sme sa v Rennes konečne dočkali teplého slnečného počasia, tak sme sa včera s malou M vybrali do parku. A konečne sme obe vytiahli zo skrine tieto letné šaty. Moje sú zo Zary a M francúzskej značky DPAM. 
Tie moje mi v Zare padli hneď do oka. Proste láska na prvý pohľad. No v šatníku mi stáli nejaký ten čas kvôli nepriaznivému počasiu, a keď som ich teraz začala nosiť, tak som sa v nich veľmi pohodlne necítila. Nevyzerajú veľmi krátko, no nemôžem sa v nich zohnúť, a taktiež je k ním ťažké nájsť podprsenku, ktorá by mi bola pohodlná a ktorá by nevytŕčala. 

A aby som nezabudla, konečne mala premiéru aj čelenka z dielne šikovnej Slávky Toscherovej a.k.a. Hogo Fogo.


Kúpili ste si aj vy niečo, čoho kúpu ste tak trochu časom oľutovali?

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Finally, it was nice sunny day in Rennes (Yep, finally 16th August we have a real summer!), so we decided to spend a day in the parc with my little M. And also finally we could wear our new summer dresses. I bought mine in my favorite Zara and for M in French shop DPAM.

When I saw mine red dresses in Zara for the first time I was really in love. I did not think, I just bought it. Finally it was not a good idea. I do not feel comfortable in it. It is little bit short for me and it is really complicated to find a bra that u can not see when you are wearing this dress and that is comfortable for you.



Did you guys buy something that u finally do not like so much?
















ME: dress Zara, sandals Zara, head-band Hogo Fogo/ Little M: dress DPAM

1 comment: