August 1, 2014

NEW IN #1 Marc by Marc Jacobs Wallet


Konečne som sa dočkala! Potrebovala som už novú peňaženku, no nejako som nikde nemohla nájsť tú pravú. Pozerala som v Mangu a doslova kade tade, no nič schopné čo by sa mi páčilo som nenašla. Zhodou náhod (náhody neexistujú) mali na Net-A-Porter výpredaje, a tak som si kúpila túto od Marca Jacobsa v 70 percentnej zľave. No nekúp to! Poštovné ma vyšlo na 15 eur, clo sa neplatí, a za balíkom som čakala 4 dni.

Keď sú výpredaje tak tam nájdete super originálne dizajnérske kúsky za ešte viac super ceny, určite odporúčam!


A ešte k peňaženke- s kvalitou som maximálne spokojná (aj keď tam je vysáčka "made in China"..lol ), a aj keď je na môj vkus trochu viac ružová.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
I was looking for the perfect wallet, but I couldn´t have found "the one", so I bought this Marc by Marc Jacobs wallet at Net-A-Porter. I bought it on 70% sale! You can find there original fashionable pieces created by well-known fashion designers. Do you shop on Net-A-Porter?


And I love my new wallet, but it´s too much pink for me, and also... it´s "Made in China" LOL.








4 comments: